Isnin, 9 Februari 2009

"Perhimpunan Rakyat"





Alhamdulillah, satu perhimpunan rakyat telah diadakan di masjid ubudiah, kuala kangsar pada 6 Februari 2009 selepas solat Jumaat. Ribuan rakyat telah menyertai perhimpunan tersebut bagi membantah majlis angkat sumpah Menteri Besar "yang tak sah".






Seramai 9 orang awam telah ditangkap dan ramai yg telah dipukul oleh polis & FRU. Perhimpunan tersebut adalah perhimpunan aman tetapi kami telah diserang lebih daripada 20 das gas pemedih mata oleh FRU yang tak berperikemanusiaan. Tetapi kami tak gentar. Suasana di perhimpunan dah jadi macam Israel serang Gaza. Sekurang - kurang Duli Tuanku Sultan Perak dapat mesej yang suara rakyat tak boleh dinafikan. Hak kami sebagai rakyat Perak yang lahir di bumi Perak telah dinafikan.





Walaupun kami disekat dan hak kami dikhianati, kami tak akan berputus asa dan akan terus berjuang demi kebenaran & keadilan. Ini janji rakyat. Nantikan perjuangan kami di Parlimen P59 Bukit Gantang. Rakyat akan bangkit. Suara rakyat tak boleh dinafikan. Yang penting, LAWAN TETAP LAWAN......

Tiada ulasan: